27 Mart 2009 Cuma

AN'LAR.......


Beğendiğim şiirleri,hikayeleri,güzel sözleri burda sizinle paylaşmak istiyorum.Birazcık güldürebilmek,birazcık düşündürmek....Önemli olan paylaşabilmek!
AN'LAR
Eğer yeniden başlayabilseydim hayata,
İkincisinden daha çok hata yapardım.
Kusursuz olmaya çalışmaz,
Sırt üstü yatardım.
Neşeli olurdum,ilkinde olmadığım kadar.
Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.
Elbette mutlu anlarım oldu ama,
Yeniden başlayabilseydim eğer,
Yanlız mutlu anlarım olurdu.
Farkında mısınız bilmem,yaşam budur zaten:
Anlar, sadece anlar...
Siz de an'ı yaşayın
Eğer yeniden başlayabilseydim,
İlkbaharda ayakkabılarımı fırlatır atardım.
Ve sonbahar bitene kadar
Yürürdüm çıplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar keşfeder,
Güneşin tadına varır,çocuklarla oynardım.
Bir şansım daha olsaydı eğer...
Ama işte 85'indeyim
Ve biliyorum
Ölüyorum.....
JORGE LOİS BORGES
(şiirinden kısaltılmış bir pasaj)

Hiç yorum yok: