22 Temmuz 2009 Çarşamba

ŞEKER HAMURLU KURABİYELER

İşte bugünün kahramanları:istediğiniz bir kurabiyeyi, istediğiniz şekilde kesip, pişirin ve süsleyin.Ben un kurabiyesi gibi olan bir tarif uyguladım(terslik bu ya herzaman çok güzel olan kurabiyelerim bugün öyle olmadı)

Süslemeler yorucu ama çok zevkli.Hamuru kurabiyelere balla yapıştırdım,hatta herkes hamurları birbirine yapıştırırken su kullanıyor ama ben bal kullandım çünkü su ile beyaz tabana üstteki boyalı hamurlar renk veriyordu.


Ne komik olmuşlar,olsun yaparak öğrenicez dimi kimse annesinin karnından pastacı olarak doğmamış..Asılları daha güzel,fotoğraf için çok fazla zaman ve mekan ayarlayamadım o yüzden çirkin çıkmışlar.Ama bir kere daha anladımki fotoğrafta çok önemliymiş.






Bu kızı tanıyamayanlar için :ben 10 kahramanının kuzeni olur kendileri.
















Buda patlak gözlü ben 10 nimiz.Bunu en son yaptım zavvalıcığın elini yapacak takati bulamadın kendimde....Olsun oğlum çok severek yedi.







Hiç yorum yok: